środa, 1 sierpnia 2018

Placuszki z mąki kokosowej z masłem migdałowym

Coconut flour pancakes with almond butter, for English scroll down



Cudowne placuszki kochani! Robi się je szybko, są w pełni bezglutenowe. Ja wracam do tego przepisu bardzo często, ponieważ polubiłam ich lekkość i smak. Możecie użyć każdego masła, czy to migdałowego czy z orzechów arachidowych a nawet z nerkowców! Polecam je Wam szczególnie na leniwe śniadanie ale dla fanów placków i na obiad i na deser i na kolację się sprawdzą;)

Placuszki z mąki kokosowej z masłem migdałowym
ok 9 placków

składniki:
- 1/2 rozgniecionego banana
- 85 ml mleka
- 80 g masła migdałowego
- 2 jajka
- 1 łyżka mąki kokosowej
- 1 łyżeczka oleju kokosowego
- 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
- szczypta soli

Banana, masło migdałowe, mleko i jajka połączyć ze sobą. Dodać mąkę kokosową, proszek do pieczenia, sól i wymieszać. Placuszki smażyć na oleju kokosowym na złoty kolor z obydwu stron na małym ogniu
Smacznego!

Coconut flour pancakes with almond butter
9 pancakes

ingredients:
- 1/2 smashed banana
- 85 ml milk
- 60 g almond butter
- 2 eggd
- 1 tablespoon coconut flour
- 1 teaspoon coconut oil
- 1/2 teaspoon baking powder
- pinch of salt

In a bowl combine eggs, milk, butter and banana. Add flour, salt and baking powder, stir to combine. Fry pancakes on coconut oil over low heat on both sides.
enjoy!


 
 

1 komentarz:

  1. Właśnie czekam na moją paczkę, w której jest m.in. mąka kokosowa. Będę robić na pewno, mały J. pewnie pożre wielką porcję :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi bardzo miło za każdym razem, kiedy wyrazisz swoją opinię: )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...