czwartek, 13 września 2018

Tort z sukulentami

Succulent cake, for English scroll down


Z racji tego, że parę dni temu obchodziłam swoje urodziny i wyprawiałam male przyjęcie, postanowiłam zrobić tort, który był na mojej liście do zrobienia już wieki temu. Sukulenty, ogólnie rzecz biorąc uwielbiam te rośliny i mam ich parę w swojej pokojowej szklarencę. Bardzo podoba mi się również ten motyw własnie w wypiekach i ten tort chodził za mną od naprawdę długiego czasu. W końcu przyszedł ten czas, kiedy mogłam go zrobić.
Nie jestem ekspertem w dziedzinie robienia kwiatów z kremu, .uczę się sama w domu z tutoriali lub  rysunków. Wiem, że osoba zapoznana z tematem, zrobiłaby o wiele ładniejsze sukulenty, ja jestem zadowolona ze swojej pracy. Na szczęście sukulenty nie są trudne, więc poszło dosyć szybko, choć i tak spędziłam mniej więcej dwie godziny na samym wyciskaniu kwiatów, o przygotowaniu kolorów i sprzątaniu po nie wspomnę...;)
Mam nadzieję, że tort Wam się podoba i zainspirujecie się do stworzenia swojego!

Tort z sukulentami
16 cm

ciasto:
- biszkopt z 4 jajek
- krem do wypełnienia z mascarpone (250 g) i kremówki (500 ml)
- krem maślany do boków i dekoracji z 6 białek, 350 g cukru, 500 g masła
- dżem jagodowy
- sok z cytryny do nasączenia

przybory:
- rękawy cukiernicze
- tylki do dekoracji marki Wilton: 1M, 352,
- adaptery to tylek
- barwniki w żelu (użyłam niebieskiego, zielonego, czarnego, różowego, fioletowego)

Succulent cake
16 cm

cake:
- sponge from 4 eggs
- filling from mascarpone (500 g) and heavy cream (500 ml)
- Swiss buttercream: 6 eggs, 350 g sugar, 500 g butter
- blueberry jam
- lemon juice to soak

decoration:
- piping bags
- Wilton tips:
- tips adapters
- food colorings (I used black, blue, green, pink, purple)





1 komentarz:

  1. Co innego lubić sukulenty, a co innego zrobić je na torcie! Wyszło pięknie i malowniczo! :)
    Wszystkiego naj naj urodzinowo!

    OdpowiedzUsuń

Jest mi bardzo miło za każdym razem, kiedy wyrazisz swoją opinię: )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...