sobota, 31 marca 2018

Wesołych Świąt Wielkanocnych! Happy Easter!



Kochani!
Z okazji tych Świąt chciałabym Wam życzyć przede wszystkim spokoju w rodzinnej atmosferze. Niech każdy z Was znajdzie choć odrobinę ciszy i relaksu, żeby nabrać siły na kolejne dni. Wielkanoc dla mnie to wesołe święta, które powinno spędzać się z najbliższymi. W tym roku niestety jestem daleko od swoich bliskich i bardzo tego żałuję, ale mam przy sobie kogoś, kto wypełnia pustkę w moim sercu i jestem mu za to bardzo wdzięczna.
Mam nadzieję, że Wasze półki w lodówce uginają się od nadmiaru jajek, mazurków, babek. pasztetów. mięs i wszelkiego rodzaju dóbr, które powinno się zjadać w Wielkanoc. 
Niech te Święta będą dla Was wyjątkowe, Wesołego Alleluja! 

My dears!
I would like to wish you the best in this Easter time. I hope all of you will find peace and can relax to meet the difficulties in the future. 
For me Easter is happy time with family, but unfortunately this year I'm away from my close people and I really regret I can't spend time with them but here I have someone who fills the emptiness in my heart and I'm so grateful for this!
I hope your fridge is full of cooked eggs, deviled eggs, bundt cakes, meat, pates and all these amazing food for Easter.
I wish you happy Easter!

1 komentarz:

  1. Piękny mazurek :-). Wesołych świąt! Oddechu, wiosny, miłości i smakowitości :-).

    OdpowiedzUsuń

Jest mi bardzo miło za każdym razem, kiedy wyrazisz swoją opinię: )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...