środa, 29 czerwca 2016

Nocna owsianka "sernik truskawkowy"

Nocna owsianka "sernik truskawkowy"

Strawberry cheesecake overnight oatmeal, for English scroll down


To najlepszy moment na to, żeby rozpocząć nocne śniadania. Brzmi absurdalnie? Absolutnie. Nocne śniadania to świetna alternatywa dla tych, którzy rano nie mają czasu na przygotowanie śniadania. Ponadto, gdy za oknem jest ostatnio po 40 stopni, nikt nie ma ochoty na ciepłe śniadanie, żeby jeszcze bardziej się spocić. Na tym właśnie polega dla mnie fenomen nocnych śniadań, które osobiście uwielbiam, szczególnie w lato. To śniadanie to połączenie owsianki, puddingu chia i... sernika truskawkowego;) Jadłam bez opamiętania, Wy też będziecie, zapewniam.

Nocna owisanka "sernik truskawkowy"
1 porcja

składniki:
- 150 g kremowego serka (użyłam Bielucha)
- 150 ml mleka
- 50 g płatków owsianych
- 1 łyżka nasion chia
- 80 g truskawek
- 1 łyżka syropu klonowego/miodu

Tryskawki pokroić w kostkę. Wszystkie składniki wymieszać ze sobą, zostawiając trochę truskawek do dekoracji, przełożyć do słoika i wstawić do lodówki na całą noc. Po tym czasie ozdobić truskawkami i podawać.
Smacznego!

Strawberry cheesecake overnight oatmeal
1 portion

ingredients:
- 150 g cream cheese
- 150 ml milk
- 50 g rolled oats
- 1 tablespoon chia seeds
- 80 g strawberries
- 1 tablespoon maple syrup/honey

Cut strawberries into cubes. Place all ingredients in a bowl and stir to combine, reserving several strawberries for decoration. Take oatmeal into a jar and take into the fridge overnight. Next day decorate with remaining strawberries and serve.
Enjoy!



11 komentarzy:

  1. kiedyś zajadałam się nimi tak często! teraz zajadam się dalej, ale w wersji roślinnej :) uwielbiam nocne owsianki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nocne owsianki są megaśnie dobrym pomysłem:)Twój sposób bardzo mi pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepysznościowy pomysł. Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszny pomysł na kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszny pomysł na kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo często też tak właśnie zalewam płatki owsiane z chia a rano dokładam owoce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A u mnie tak zimno, że z rozkoszą jem śniadania właśnie na ciepło...
    Niemniej, to podoba mi się ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie uwielbiam nocne owsianki. mało roboty a smak tak samo pyszny! dobrze, że zamówiłam te nasionka chia, bo bardzo efektywnie wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi bardzo miło za każdym razem, kiedy wyrazisz swoją opinię: )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...