poniedziałek, 1 grudnia 2014

Migwkowo: listopad

Z telefonem w ręku #11



od lewej:
listopad- miesiąc świąt w supermarketach
piernik staropolski nastawiony
tak dbam o przyjaciół: pieczony camembert z karmelizowaną gruszką
impreza na 30 osób? Duże prawdopodobieństwo, że zgubisz swoją kurtkę
w tym roku 82
pustki
z cyklu: dziwne rzeczy znalezione w pacy
toffee nut latte o 6:30? czemu nie
skarby listopada
totalne uzależnienie
karmelowe, pierniczkowe i pomarańczowe<3
świeżo wyciśnięty z marchewki na wieczór

5 komentarzy:

  1. święta i okres grudnia zawsze najbardziej kojarzy mi się z korzennymi smakami, u mnie w domu uwielbiamy ciasteczka speculoos :) i już nie umiem się doczekać jakieś pysznej świątecznej kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jezus.. impreza na 30 osób?! :D Gdzie ty to byłaś?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech.. a myślałam, że w tym roku i ja zrobię pierniczki.. ale nie mam kiedy :(

      Usuń
  3. Podoba mi się zdjęcie: tak dbam o przyjaciół :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny udany miesiąc, super :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi bardzo miło za każdym razem, kiedy wyrazisz swoją opinię: )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...