sobota, 1 marca 2014

Migawkowo: luty

Z telefonem w ręku #2



Od lewej:
uroki mieszkania w małym mieście
z cyklu: "mądrości" na przystankach autobusowych: "nie całuj, jeśli nie kochasz. Nie mów, że kochasz, jeśli robisz sobie jaja".
najlepsze śniadanie w lutym
brownie na urodziny< szkoda, że nie moje>? Poproszę.
przyjaciółkowe obiadki
Filip: największy i najcudowniejszy kot, jakiego znam
Görlitz i ja udająca fotografa
precla?
duuużżooo dobrych niemieckich rzeczy
ładny Wro.
z cyklu: ironia fotografowania
pączkowanie pączków w pączkowy dzień

Do marca; *

3 komentarze:

  1. jak ten czas szybko leci! nieubłaganie wręcz, o wiele za szybko. już marzec, a dopiero co witałam nowy rok.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia jak z telefonu z mojego wychodzi badziewie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia, czas tak szybko ucieka :( Fajnie, że jest telefon i można zachować te chwile :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi bardzo miło za każdym razem, kiedy wyrazisz swoją opinię: )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...