wtorek, 16 czerwca 2020

Dip krabowy

Crab dip, for English scroll down


Ten przepis powstał na życzenie J. Ja za bardzo nie przepadam za mięsem krabowym, ale receptura, którą wysłała nam mama J. dosyć mnie zainteresowała. W Portugalii taki dip jest niesamowicie popularny i często pojawia się, kiedy zamawiacie talerz owoców morza.
Kiedy tylko krab pojawił się u nas w sklepie, J. od razu go kupił i zrobiliśmy ten dip. Powiem szczerze, że smak mnie zaskoczył i zdecydowanie bardziej smakowała mi ta wersja kraba niż poprzednia, którą jadłam. Mięso z kraba nigdy nie będzie moim ulubionym, ale ten dip mi zasmakował. Oczywiście robiliśmy ten dip przez kolejny tydzień, J. nie mógł się oprzeć i codziennie chodził do sklepu po kraba, aż w końcu go zabrakło:)

Dip krabowy
1 miseczka

składniki:
- 150 g mięsa z kraba (już ugotowanego)
- 1 łyżka majonezu
- 1 łyżka kremowego serka (np. Philadelphia)
- 1 łyżka whiskey
- 1 łyżeczka musztardy Dijon
- 1 łyżka posiekanej pietruszki
- szczypta soli i pierzu

Wszystkie składniki dobrze wymieszać w misce.
Podawać z krakersami.
Smacznego!

Crab dip
1 bowl

ingredients:
- 150 g crab meat (already cooked)
- 1 tablespoon mayo
- 1 tablespoon cream cheese
- 1 tablespoon whiskey
- 1 teaspoon Dijon mustard
- 1 tablespoon chopped parsley
- pinch of salt and pepper to taste

Stir all ingredients in a bowl until combined.
Serve with crackers.
Enjoy!



1 komentarz:

Jest mi bardzo miło za każdym razem, kiedy wyrazisz swoją opinię: )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...