poniedziałek, 15 października 2018

Bananowo-chałwowy krem owsiany

Banana- tahini oatmeal cream, for English scroll down


Lubicie kremy owsiane? Ja zakochałam się niegdyś w czekoladowym, robiłam go codziennie na śniadanie, aż w końcu stwierdziłam, że muszę spróbować czegoś innego i padło na połączenie bananów, tahini i miodu. Swego czasu uwielbiałam takie śniadanie, koniecznie radzę Wam spróbować, czy i Wam przypadnie do gustu!

Bananowo-chałwowy krem owsiany
1 porcja

składniki:
- 50 g płatków owsianych
- 250 ml mleka
- 1 łyżka tahini
- 1 łyżeczka miodu
- 1 banan

Płatki połączyć z mlekiem i miodem, zostawić w lodówce na całą noc. Na następny dzień dodać tahini, 1/2 banana i zblendować, następnie podgrzewać aż krem będzie ciepły i zgęstnieje.
Podawać z pozostałym bananem i sezamem.
Smacznego!

Banana- tahini oatmeal cream 
1 portion

ingredients:
- 50 g rolled oats
- 250 ml milk
- 1 tablespoon tahini
- 1 teaspoon honey
- 1 banana

Combine oats, milk and honey. Leave overnight in the fridge. Next day add tahini, 1/2 banana and blend until smooth. Add to the saucepan and cook until warm and thickened. Serve with remaining banana and sesame seeds.
Enjoy!





4 komentarze:

  1. Nigdy nie spotkałam się z takim przepisem, ale brzmi jak cudo! :)) już wstawiłam płatki do lodówki - jutro zrobię na śniadanie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam nocne wersje, już miałam szykować inną a tu taaaki przepis 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, to jest genialny pomysł na śniadanie! Na pewno spróbuję! Miałam taki kubek, czerwoną wersję. Uwielbiałam go :))

    OdpowiedzUsuń

Jest mi bardzo miło za każdym razem, kiedy wyrazisz swoją opinię: )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...