środa, 26 stycznia 2022

Mango lassi chia pudding

 Mango lassi chia puddin, for English scroll down


Bardzo dawno nie jadłam puddingu chia. Kiedyś było to jedno z moich ulubionych śniadań, dzisiaj nasiona chia częściej dodaję do chleba, jakoś nie po drodze mi z puddingami. Ostatnio jednak zrobiłam sobie taki cykl i przez parę dni, codziennie jadłam inny pudding chia i ten przepis jest właśnie efektem tego cyklu. Muszę przyznać, że bardzo mi ta propozycja smakowała, pudding jest kremowy, gęsty i orzeźwiający. Mango nadaje słodyczy i egzotycznego charakteru. Myśle, że będzie to idealne śniadanie nie tylko w lato, ale również w zimę, aby nadać zwykle dosyć szaremu dniu, odrobiny słońca i koloru:)

Mango lassi chia pudding
2 porcje

składniki:
- 220 g mango + do dekoracji (już obrany owoc bez pestki)
- 150 g wody
- 150 g jogurtu greckiego
- 3 łyżki cukru
- 6 łyżek nasion chia
- 1/8 łyżeczki kardamonu
- szczypta kurkumy

Wszystkie składniki oprócz nasion zblendować ze sobą na jednolitą masę. Dodać nasiona chia, wymieszać i porozlewać do naczyń. Wstawić na całą noc do lodówki. 
Nazajutrz podawać z cząstkami mango i kleksem jogurtu.
Smacznego!

Mango lassi chia pudding
2 portions

ingredients:
- 220 g fresh mango plus for decorating (just fruit, without peel and stone)
- 150 g water
- 150 g Greek yogurt
- 3 tablespoons sugar
- 6 tablespoons chia seeds
- 1/8 teaspoon cardamom
- pinch of turmeric

Blend all ingredients except chia seeds until smooth. Add chia seeds and stir until combined. Pour into two jars and set aside in the fridge overnight.
Next day serve with chopped mango and Greek yogurt on top.
Enjoy!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi bardzo miło za każdym razem, kiedy wyrazisz swoją opinię: )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...